lördag, april 18, 2009

Våren är verkligen här!

Jag och Lena såg i alla fall våra första tranor i onsdags! Vi hörde dem för ett par veckor sedan men då såg vi inte skymten av dem! Men nu har de visat av sig, ett säkert vårtecken! Ett annat säkert vårtecken är baksidan hos oss. Jag gjorde ju en jämförelse förra helgen. Ett kort knäppt på lördagen mot ett kort knäppt för 2 månader sedan. NU kommer en ny jämförelse, förra veckans kort mot ett kort taget nu idag på morgonen. Det har hänt mycket på bara en vecka!


10/4
vs
18/4



1 kommentar:

  1. Stor förändring på en vecka. Men hmmm...jag tänker klippa gräset för första gången imorron. Och idag har jag klippt ner min gräslök och fryst in massor. Den hade börjat knoppa sig.
    Hoppas allt är bra med dig och familjen.
    Ha det gott. Kram.
    PS Jag tror Lena övar sig på att kyssas på förra bilden. Sött. DS.

    SvaraRadera