lördag, januari 08, 2011

Hahaha, fan ta dig Tissanova!

Innan du började påpeka om elledningar på korten så tänkte ju jag inte på det. Såg dem helt enkelt inte! Men nu......kolla på kortet! Jag kom på det när jag gått ett par 100 meter och då SÅG ledningarna, "-Jädrar undrar om de syns på korten?" Och mycket riktigt, där är de! Men visst är det fina ledningar......;-D (Klicka på kortet för förstoring)
Haha, du ska se att jag så småningom kommer att lära mig att tänka på en sådan sak innan jag knäpper!

Som till exempel en liten stund senare, här har jag tagit "under" ledningarna! (Tummen upp) Men jag ska inte ropa hej innan jag kommit över bäcken, Rom byggdes ju inte på en dag, men någonstans måste man ju börja! :-D

1 kommentar:

  1. Hahhaaaha! Tack för dagens goda skratt! Rackarn´s att jag ställt till det så för dig. Tummen upp att du eliminerar dessa förskräckligt fula ledningar så gott du kan ;-). Tur att dina underbara lador väger upp allt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera