tisdag, augusti 09, 2011

Tissa!

Jag försöker kommentera hos dig men det fungerar inte. Jag har även skrivit ett mail, men då jag skulle skicka det så kom det upp att det var bara 300 tecken tillåtna i texten, (fel att stoppa skrivandet efter 300 tecken då!!) och när jag backade så fick jag skriva om allt!!! Så jag skiter i det och skriver ett inlägg i stället.
Hoppas du har haft en bra semester. Du verkar ganska arg i senaste inlägget vilket jag verkligen kan förstå om du har blivit oskyldigt anklagad för något. Jag hoppas att det reder ut sig i alla fall. Jag hoppas att jag får följa med dig om du startar en ny blogg, annars så hoppas jag att du talar om att du inte vill ha mig där så jag vet och slipper fundera!
Sköt om dig!
Ps. Kortet i inlägget innan var supersnyggt!!! Ds.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Men vad tusan! Jag har fösökt kommentera hos dig också... Ja jag är arg och det är bvra att det hörs. Jag kommer starta en ny blogg och DU kommer defentivit bli inbjuden, men jag kommer inte starta den nu. Tills vidare kan du väl följa mig på min blogg på fotosidan, skriver inte mycket men har lagt upp ett femtiotal bilder :-).
    http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=183888
    Bamsekram Tina!

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar Locknetoka! Vet faktiskt inte hur jag bär mig åt, men jag grejar ganska mycket med inställnignarna och tar ofta flera kort på varje motiv med olika inställningar. Kör nästan uteslutande med bländarförval, ibland med slutartiden, justerar ISO också. Annars kör jag bara på :-)! Sen har jag börjat justera kontrast, färg, skärpa och mättnad i Photoshop också, det kan göra underverk :-)! Ett bra gratisprogram är Gimp om du inte redan har det.
    O så har jag investerat i ett macro Tamron, HELT suveränt objektiv som de flesta älskar!!! Även jag :-). Jag älskar att fota, det har faktiskt gjort mitt liv bra mycke roligare! Blev inbjuden till en fotoutställning- gissa att det kändes roligt! Dock en liten sådan men ändå, den hålls i Borlänge så det va liiite för långt så jag avstod. Jag är såå glad att du hänger kvar här Locknis. Hoppas du haft en bra sommar, det har jag, den bästa på länge faktiskt. Kram!!

    SvaraRadera