söndag, juli 15, 2012

Forsaån






Idag trotsade vi vädergudarna och åkte till Forsaån. Det var ju så fint på morgonen och varmt så jag tänkte att det skulle bli guldväder att fota i, sol och blåhimmel. Men tyvärr så gör ju vädret som det vill. Det regnade till och från under dagen så åkturen till Forsa blev inställd, men på eftermiddagen så slutade det att regna tillfälligt i alla fall så vi packade ihop och åkte dit ändå, trots avsaknad av blåhimmel och sol. Och några foton blev det i ju också....

12 kommentarer:

  1. Hej,fina foton på Forsaån.Ja,vädret är tyvärr inte
    det bästa.
    Kram:Ingrid fd.(bloggspace)återkommer när jag gjort mig en ny blogg.

    SvaraRadera
  2. Hejsan - det här är Nyckelpigan från Bloggspace som skriver. Kul att hitta igen dig ... äntligen! Har du någon kontakt med någon annan av våra bloggarvänner från BS? Via Facebook eller deras mailadresser. Vad heter du på FB? Jag heter Barbro Nilsson - så sök upp mig där om du har lust! För jag vill verkligen fortsätta ha kontakt med mina gamla kära bloggarvänner! Är så förbannad på Bloggspace så det är inte klokt!
    Hoppas vi hörs - kram.
    birbri_54@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Nyckelpigan, Barbro, jag har kontakt med några. Flera av dem har ju dykt på på sidan där jag antar att du hittade igen mig på Wordpress hos SKVITT. Kolla där om du hittar igen fler. Och skriv gärna en rad där själv, tror att flera är in där flera gånger för att kolla om man hittar igen någon man känner. Tror att vi har hjälpts åt ganska bra att sprida vidare det som stod på SKVITT:s sida så fler och fler letar sig dit. Vill också gärna fortsätta ha kontakt. Tänkte du starta någon ny blogg?
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Jag la in en kommentar tidigare, men den verkar inte ha slagit igenom till dig...
    Då gör vi det igen.. :)

    Vill gärna att vi håller kontakten,om det går.
    Älskar dina bilder.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lollo!
      Har inte sett någon kommentar från dig, men däremot såg jag att du satt upp dig som följare! Jätteroligt, och jätteroligt att du tycker om mina bilder! Jag är lite nyfiken bara på vem du är. Borde jag veta det eller?

      Radera
    2. Hej hej!
      Jo det är jag som är Lollo, som svar på kommentaren hos mig ... hihi .... alltså "Tankerum" från bloggspace.
      Sorry, det kom upp en gammal google-profil och jag visste inte hur jag skulle ändra, men trodde att du såg min adress och kanske förstod vem jag var, och på sätt och vis gjorde du ju det också... ;)
      Nu tror jag att du kommer se mig som "rätt bloggare" ... ;)
      Vi har inte skrivit så mycket till varandra på bloggspace under våren. Jag har inte varit inne där så mycket, och haft väldigt lite tid för att hinna med att vare sig blogga, läsa eller kommentera...
      Men jag vill ju inte tappa er helt ...
      Det här kan säkert bli jättebra det också, eller vad tror du ...
      Kram

      Radera
    3. Det går inget bra för mig att kommentera här. De bara försvinner verkar det som...
      Nytt försök!

      Jo det är jag som är Lollo, som svar på din kommentar hos mig, alltså "Tankerum" från bloggspace ... ;)

      Jag skrev en massa i den kommentar jag skickade nyss, men eftersom jag inte fick feedback på att den gått fram och väntar på godkännande så är jag tveksam om du fått den...
      Men hur det än är så vill jag ändå gärna behålla kontakterna jag hade ... och du är en av dem ...
      Kram

      nu ska jag se om jag lyckas med denna...

      Radera
    4. Fick ingen bekräftelse på mitt andra kommentarsförsök heller. Jag försöker skicka dig kommentarer med min wordpressprofil, men det verkar inte fungera. Jag får ta google igen (Lollo) och göra ett 3:e försök.

      Sista kommentaren jag försökte skicka löd:

      "Det går inget bra för mig att kommentera här. De bara försvinner verkar det som...
      Nytt försök!

      Jo det är jag som är Lollo, som svar på din kommentar hos mig, alltså "Tankerum" från bloggspace ... ;)

      Jag skrev en massa i den kommentar jag skickade nyss, men eftersom jag inte fick feedback på att den gått fram och väntar på godkännande så är jag tveksam om du fått den...
      Men hur det än är så vill jag ändå gärna behålla kontakterna jag hade ... och du är en av dem ...
      Kram

      nu ska jag se om jag lyckas med denna... "

      Radera
  5. Hej gocka. Här kan du få träff med dina vänner igen från bloggspace. lilldocka nu snuffelmaja.bloggplatsen.se fridatowe nu lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se pearl1.bloggplatsen.se motvall.bloggplatsen.se elenors nu surridurr.bloggplatsen.se m-i-r-a-b-e-l-l.bloggplatsen.se och jag själv glittermj nu glittermj-nortan.bloggplatsen.se lycka till med att finna dina vänner igen.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så kul att hitta dig igen! vi börjar nå varandra, många har tydligen gått över till bloggplatsen och några som jag till wordpress, Tankerum och Sanna finns på wordpress också. Kanske jag byter till bloggplatsen så småningom om den verkar bra men jag gillar wordpress och har lagt ner en del energi på att begripa den:-)
    Så fina bilder du fått på vattnet! KRAM
    Jo just det ja, du hittar min blogg nu på http://barbamammas.wordpress.com

    SvaraRadera
  7. Hej igen. Roligt att du fått tag på dina vänner. Såg att där fanns ju mlisan och piluttahumlan. Här gäller de att hitta gamla vännerna igen. Vi får väl gå runt på alla möjliga bloggar o leta rätt på dem. Eller hur? Tack för din härliga låååånga kommis. Jag kikar in här då o då. Ha de gott.

    SvaraRadera
  8. Hejsan vännen!
    Fina bilder som vanligt du är en duktig fotograf. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.
    Kramar ifrån Marina

    SvaraRadera