lördag, april 18, 2009

Min gamla tandläkare!

Min gamla tandläkare har dött såg jag nyss i tidningen! Tänk att man kan bli så berörd. Tycker det är så tråkigt! Jag träffade honom för bara ett par månader sedan, alltid lika glad och pratsam! Och nu är han helt plötsligt borta! Har en tyst minut för honom nu.......!


Tänk om jag hade fått haft kvar honom i stället för de här slaktarna jag går hos nu. I alla fall frun, maken är ändå ok. Fast jag har i alla fall funderingar på att försöka byta, tycker att det känns väldigt konstigt att man ska ha ont i flera veckor så fort man har varit dit och gjort något! -Det är tandhalsarna säger de, men det är lite konstigt att man inte känner av några tandhalsar innan man har varit till dem, men efter!

1 kommentar:

  1. Hej Monica.
    Verkar som det är läge för dig att byta tandläkare. Så ska det ju inte vara.
    Och apropå pissråttan....jag tänker inte hjälpa henne att starta en blogg. Det klarar vem som helst som är läskunnig. Annars får hon be någon annan om hjälp. Kanske taskigt, men...nej.
    Ha en härlig dag. Kram.

    SvaraRadera