lördag, april 18, 2009

Spöktelefon!

Våran telefon lever sitt eget liv den! Det ringer i den ibland, när man svarar så knastrar det bara, väldigt högt! Ibland syns det ingenting på presentatören när det ringer, men ibland så står det ett helt obegripligt nummer, en MASSA siffror bara! Det kan även vara olika nummer på presentatören på väggen och på själva telefonen! Nyss ringde det igen och då stod det faktiskt ett riktigt nummer på presentatören. (Ingen vi känner). Jag svarade, en massa knaster hörs, men långt bort hör jag 2 st som precis är på väg att avsluta sitt samtal med varandra! Men de hör inte mig, och jag antar att det inte var meningen att jag skulle höra dem.
Känns nästan lite som i en skräckfilm. Lite spökliga röster som hörs lååångt bort, det är bara den traditionella spökfilmsmusiken som fattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar