måndag, april 20, 2009

Wow, telefon efter 1 vecka!

Telefonen fungerar idag! Men den är inte riktigt, riktigt ok. Det knastrar fortfarande lite i den. Jag ringde för att höra om just knastret ifall de tyckte att den var fixad nu och då struntar i detta. Men tydligen så var det inte helt klart med kabelbrottet, så knastret ska väl försvinna så småningom.

Är som vanligt dödligt trött när jag har jobbat heldag. Så jag vet ej om det blir något mer skrivet idag. Känns inte så just nu i alla fall.

Ja just det, fick åka akut till tandläkare idag pga tandvärk som jag har haft till och från i 2 veckor. Jippi!!!! Pulpit i tanden, vilket medför rotfyllning och DET VAR INTE ROLIGT!!!! Det gjorde så fruktansvärt ont att jag hade kunnat slagit tandläkaren. Och ändå så provade han verkligen för att det skulle göra så lite ont som möjligt. jag tror aldrig att jag har fått så mycket bedövning, överallt! Men tyvärr så räcker det inte när det är inflammerat i pulpan. Då måste han ner i själva "gångarna" för att bedöva, och..hmm...ja....... inget jag rekommenderar som helgnöje ens till min värsta fiende.
(Eller, jo kanske, min värsta fiende skulle faktiskt kunna få gå igenom detta!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar