söndag, april 19, 2009

Söndagspromenad!

Vi har varit på söndagspromenad. Lena cyklade och jag och Henry gick. Vi tog vändan över Lötbacken, (som vanligt). Det är så otroligt fint i Lötbacken! Jag skulle kunna tänka mig att flytta dit fast det bara är en kilometer bort! Knäppte lite kort med mobilen men det blev mest bara på utsikten över Locknesjön!

Ett plan på väg mot/från solen?
När man tar kort mot solen så är det ju för ljust så man ser ju inte på displayen vad man knäpper på, detta var en chansning! Men det blev ju bättre än vad jag trodde!



Utsikt över Locknesjön!



Och här också!



En gammal fjording som jag tror snart är äldre än oss allihopa! Mellan 25-30 år tror jag att han är! Visst var det den ni åkte med när ni gifte er Sara? Han är så mysig när man kommer och går förbi, gnäggar lite tyst hälsande! (Tråkigt med mobilkort, de blir så dåliga när man zoomar)!


5 kommentarer:

  1. Vilka fina kort, speciellt det första med flygplanet. Härligt det låter med söndagspromenad. Tror att jag ska försöka införa det i vår familj också.

    SvaraRadera
  2. JA!!! det där är "vår" häst. Mmm det var en av mina bästa turer till häst. Jag var helt lycklig och önskade att turen varat längre. nu borde man som "gäst" på bloggen också kunna ladda upp kort, då hade ni kunnat få se vad mysigt de var :-)

    Jag skulle också kunna flytta till Lötbacken. Det är så fint där, verkligen! Jag tycker att det nybyggda huset (i gammal stil) är det inte Karin....äh vad heter hon nu då? som bor där, DET huset vill jag flytta in i också. Det med "gula" dubbeldörrar.
    /Sara

    SvaraRadera
  3. JO det är Karin som bor där. Och det jag har sett inomhus så är det superfint också. Full takhöjd när man kommer in.

    SvaraRadera
  4. Hejan vännen!
    Fina bilder som du tagit.
    Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.
    Många kramar från Marina

    SvaraRadera
  5. Oj...är det nya bilder? Har ni fortfarande så mycket snö? Hästen är fin.
    Ha en fin dag. Kram.

    SvaraRadera