tisdag, april 14, 2009

Olycka!

Har läst på Aftonbladet att det varit en olycka i Stockholm, där en kvinna blev skadad. Det finns hur många människor som helst i Stockholm, det kan vara vem som helst! Men ändå blir jag lite stressad när jag då ser på bilden att det är en silverfärgad bil som har krockat med en lastbil-långtradare! Tänkt om det är min kompis!
Tyvärr kan jag inte se vad det är för bilmärke. Om Henry hade varit hemma hade ha säker kunna se det, han är grym på att se vad det är för bil fast det bara är en skrothög! Helt otrolig är han. Men nu är han inte hemma och min fantasi drar iväg genast! Att jag sedan inte får svar på mitt SMS till henne gör ju inte saken bättre! Jag har skrivit och undrat om hon lever! (Ett skoj med lite allvar bakom.) Det är då hon ska svara på det med, -Nej, jag är död! Och så kan jag slappna av igen! Jag väntar på svar....!

(Har det hänt något så börjar jag att röka igen, bara så du vet, att det i så fall är ditt fel) ;-D
Kram!

4 kommentarer:

  1. ha ha ha, tur att jag inte är död, för jag hade verkligen inte velat vara skylldig till att du börjar röka. Du är ju ickerökare nu ju!! Och nu fick jag förklaringen till ditt sms :-)

    Själv känner jag lite abstinens också fast efter socker! Jag har ju godischockat kroppen nu i påskhelgen och "sött vill ha socker". Hjälp vad jag är sötsugen men ska verkligen inte ha något, nu får det vara nog.
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Monica. Hoppas allt är bra med dig. Och jag ser att din kompis har svarat. Skönt. Man kan bli lita nojig när man börjar fundera på nåt sånt här.
    Ha en härlig dag. Kram.

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen!
    Du undrade över mina kryckor. Jag har fått problem med korsbandet i höger knä. Så nu är där en skena och förband så att inte korsbandet ska gå av innan vi åker till Klimpfjäll. Min läkare vet hur mycket dessa resor betyder för både mig och min familj. Så hon har försökt att förhindra det och ännu så länge så har det inte hänt mer.
    Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig kväll.
    Kram marina

    SvaraRadera
  4. Hej Monica.
    Tack. Säger bara det, för man blir ju lite osäker när man får ett sånt sms. Jag tror den här människan är ca 50 år. Men som du sa, jag har ju många som läser och kommenterar. Troligen tål hon inte att nån annan har något kul i sitt liv. Själv verkar hon inte ha det.
    Jag försöker strunta i henne. Men det svider lite.
    Ha det gott gullevännen. Kram.

    SvaraRadera