måndag, juli 20, 2009

Usch vilken natt!

Image and video hosting by TinyPic
Har sovit ca 3 timmar i natt, då hjärtat har hoppat runt som en galning i kroppen på mig! Trodde jag skulle bli tokig, var så trött men så fort jag var på väg att somna så drog det i väg! + att det hoppade runt lite fram och åter även när jag var uppe och gick. Hoppas kommande natt blir bättre. Det jobbiga är att jag blir lite rädd för att sova, eftersom de otrevliga rusningarna oftast kommer då! Men, får försöka slappna av så får jag se hur det går!

Har gjort min första dag på Storsjögläntan i dag. Det var ok. En lugn start har jag i alla fall fått och det känns ju bra. Storsjögläntan, för er som inte vet, är ett palliativt hemsjukvårdsteam, de jobbar med att ge sjuka patienter vård i hemmet i livets slutskede.

Henry har varit och hyrt en "fräs" i dag för att få bort det gamla linoliumet som sitter som berg på vårat golv! Det går riktigt bra tydligen med denna maskin, han har gjort mer än halva golvet hittills i dag! Han är en duktig man min make!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar