onsdag, augusti 05, 2009

Vad händer med kvinnorna i vårat land!

Nu är det en kvinna som saknas igen! Tänker inte skriva namn eller så men jag tror att ni vet vem jag menar bara ni kollar i några tidningar. Detta försvinnande känns minst lika konstigt som hon, Nathalie! Vars pojkvän hade bragt henne om livet och grävt ner henne hemmavid! Var det inte så? I alla fall så tyckte jag att det var ett konstigt senario som killen målade upp med att de bråkat osv.
Och jag tycker att det verkar lite lika konstigt nu också! Den här kvinnan skulle träffa en vän! Men killen, som ska bli hennes make i helgen, verkar inte veta vem det var!!!! Låter i mitt huvud väldigt konstigt! Eller är det tidningarna som vränger till det? Eller är han belagd med munkavel från polisen?
Ja ja, troligtvis kommer det att bli en upplösning på detta också, får vi hoppas, och föroppningsvis kommer det fram vad som hänt! Och man kan ju bara be till gud att hon hittas levande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar